Педагогічна діагностика
Організовуючи різноманітну за формами і за змістом діяльність, підагогічний колекив табору створює умови для того, щоб якомога більше позитивних якостей учнів проявлялося, активізувалося і розвивалося.
Діти приходять до різновікових загонів і дуже важливо з галасливих, неорганізованої групи дітей сформувати колектив, допомогти дітям освоїти різні види діяльності, придбати конкретні знання та вміння, формувати лідерські якості в дітях.
АНКЕТА (на вході)
Ми знову разом! Для того, щоб зробити життя в нашому таборі цікавішою, ми просимо тебе відповісти на деякі питання:
- Твої перші враження від табору?
- Що ти чекаєш від табору?
- Чи є у тебе ідеї, як зробити життя в нашому таборі цікавим і радісним для всіх?
- У яких справах ти хочеш брати участь?
- Що тобі подобатися робити?
- Чи хочеш ти чогось навчитися або навчити інших?
- Хто твої друзі в таборі?
- Будь ласка, закінчи пропозиції (фрази):
Я прийшов у табір, тому, що .....................................................
Я не хочу, щоб ............................................................................
Я хочу, щоб ..................................................................................
Я боюся, що .................................................................................
Будь ласка, напиши також:
Ім'я .......................... Прізвище ..........................
ПІДСУМКОВЕ АНКЕТУВАННЯ
Прізвище, ім'я.
1. Найяскравіше враження за ці дні у мене ...
2. Зі справ, проведених в загоні, мені найбільше сподобалося
3. Зі справ, проведених у таборі, мені найбільше сподобалося
4. Кілька слів про наші загони ...
5. Мої враження про табір.
6. Якби я був вожатим, то б я ...
7. Хочу побажати нашому табору «Сонячний» ...
8. Хотів би ти ще раз відпочити в нашому таборі?
ГРА В СЛОВА
Вихованці отримують картки з завданням, яке звучить так: "Дорогий друже! Розстав слова в реченні так, щоб у тебе вийшов портрет загону"
Наш загін - це ____________ і___________ люди. Вони зібрались для того, щоб __________і __________провести час і навчитись ________________. Тому разом ми найчастіше займаємосьтим, що________________.
Наш заін об'єднує ______ хлопчиків і _______ дівчаток.
Наші вихователі допомагають нам______________ і нам разом з ними ___________і___________.
ВИБІР
Дітям пропонується прослухати твердження й оцінити ступінь згоди з їх змістом за наступною шкалою:
4 - абсолютно згоден
3 - згоден
2 - важко сказати
1 - не згоден
0- абсолютно не згоден
- Я чекаю настання нового дня в таборі з радістю.
- У дитячому таборі у мене зазвичай гарний настрій
- У нас хороші вожаті та вихователі
- До всіх дорослих у нашому таборі можна звернутися за порадою і допомогою в будь-який час .
- У мене є улюблений дорослий у нашому таборі.
- У загоні я завжди можу вільно висловлювати свою думку.
- У мене є улюблені заняття в нашому таборі.
- Коли зміна закінчиться , я буду сумувати за нашим табором .
Обробка отриманих даних.
Показником задоволеності дітей (З) є частка від ділення загальної суми балів усіх відповідей на загальну кількість відповідей.
Загальна сума балів / загальна кількість відповідей
Немає коментарів:
Дописати коментар